27 maj 2013

RESEMINNEN

Inför den kommande resan tänkte jag passa på att vara lite nostalgisk över resorna jag gjorde förra sommaren.

I juli 2012 bar det av mot Gdansk med de viktigaste kvinnorna i mitt liv: mamma, syster och farmor. Vi reste dit för att fira min farmors 80-års dag!

Vilken härlig mysig liten stad Gdansk var! Helt perfekt för en liten familjesemester.







Några veckor senare åkte jag och sambon iväg på en liten roadtrip inom Finland. 
Då bar det först av till Rosala vikingacentrum. 
Dit hade vi båda varit tidigare också, men det är ju helt skoj att fräscha upp gamla minnen!





Sedan över till ljuvliga Bengtskär
Oooh, det härliga havet och det perfekta vädret vi hade!






...och slutligen till Fiskars.






Och som en liten bonus vill jag nämna supermysiga bed & breakfast Villa Taika i Fiskars - kolla nu vilken inredning!




Ser fram emot nya upplevelser denna sommar!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar